Mijn eerste review die ik schrijf gaat over een Body Shop product, de ‘Shea Shower Cream’. Ik kom eigenlijk nooit zo vaak in de Body Shop, maar als ik in Amsterdam ben dan ontkomt deze winkel er niet aan. Net zoals deze keer. M’n oog viel eigenlijk op de bodybutter van de ‘Shea’ lijn, maar ik had eigenlijk al genoeg boddybutters. Toch vond ik de geur zo lekker ruiken dat ik er wel wat van moest kopen, en wat ik nou echt nodig had was een douchegel.

Ik vind de ‘Shea’ lijn één van de lekkerste lijnen die de Body Shop aanbiedt. Het ruikt lekker subtiel maar toch rijk en verfrissend. Wat het product nog fijner maakt is de sheaboter die er in verwerkt zit. Het ruikt naar noten, Shea noten om precies te zijn. Het heeft een sterke amandel geur die iets overheerst en als laatste ruik je een klein vleugje cocosnoot. Maar die verdwijnt eigenlijk in de amandel geur.

De ‘Shea shower cream’ verfrist je huid wel degelijk. Het laat je zacht DSC_0325achter met ook nog eens een heerlijke geur! De geur blijft lang zitten voor een douchegel. De vloeistof is wel erg dun, ik vind dat persoonlijk niet heel fijn omdat het potje dan best snel op gaat. Maar aan de andere kant smeert het wel gemakkelijk en geleidelijk uit. Ik heb persoonlijk een normale huid maar mijn armen zijn in de winter maanden heel droog. Bij mij werkt dit product vochtinbrengend rond de droge huid en laat de normale huid nog meer schitteren dan normaal. Dit product is voor elke huid type geschikt.

De ‘Shea shower cream’ bevat 250 ml en is €7,-. Je heb van de ‘Shea’ lijn nog meer producten zoals bodybutter en boy lotion. Dit product is online te bestellen maar ook in de Body Shop winkel zelf te kopen. Alle producten van de Body Shop zijn Fair Traid producten en de Body Shop doet zeker geen dieren proeven.

Ingrediënten die de ‘Shea shower cream’ bevat:
Aqua (water), Helianthus annuus (zonnebloemolie), Sodium Laureth Sulfate, PEG-5 Cocamide, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Butyrospermum parkii (sheaboter), Sesamum indicum (sesamolie), Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Linalool, Tocopherol (vitamine E), Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Citral, Geraniol, Eugenol, kleurstoffen: Caramel, CI 15985.

4 gedachtes over “Mijn eerste review! Body Shop Shea shower cream!

  1. dit laat maar weer is zien hoe veel beter mijn leven zou zijn met meer geld. Kom op alex, je hebt niet eens geld voor shower cream. beetje zielig dit

  2. wow , wat goed als de winkels nog open waren zal ik er nu naar heen rennen je bent echt goed in bloggen en ik zal het mensen vooral aanraden ik sta helemaal versteld xxx

Geef een reactie

