common white girls

Dit is de eerste TAG die ik doe op mijn blog. Om gewoon eens af te wisselen van de reviews hiervoor! Ik heb deze TAG alleen maar in het Engels gezien en heb hem daarom ook zo goed mogelijk vertaald. Deze TAG ging een maand twee of drie geleden rond over Twitter.

starbucks

Natuurlijk houden wij allemaal van Starbucks ! De koffie, thee of meer chocolade melk het is daar allemaal verrukkelijk!

Favoriete Starbucks drankje?

Ik kan niet echt kiezen wat mijn favoriete drankje is, want ik heb er eigenlijk drie. Namelijk: Hot Chocolate Classic (met slagroom), White Hot Chocolate (met natuurlijk slagroom) en de laatste maar zeker ook één van de lekkerste Caramel Frappuccino Blended Beverage (met karamel over de slagroom heen, hoe lekker is dat!?).

Hoelang doe je erover voordat je de deur uit gaat?

Het ligt er aan waar ik naar toe ga. Als ik naar school ga doe ik er een uur over en daar zit sluimeren bij ingegrepen. Dus laten we zeggen drie kwartier, want ik moet gewoon nog een kwartiertje in me bed liggen. Als het vakantie is dan denk ik of: Oh ik trek wel gewoon een vest aan en doe een laagje mascara op. En de andere keer kan ik over het naar beneden gaan gewoon anderhalf uur over doen omdat ik toch denk dat ik alle tijd heb

Hoeveel ‘Selfies’ maak je op een dag?

Dat ligt er ook maar net aan. De ene dag kan ik vijf ‘selfies’ maken maar het kan ook uitlopen tot tien waarvan ik er toch 8 verwijder. Er zijn ook zeker dagen waarin ik geen foto’s maak en zeker niet van mezelf!

Instagram Hoeveel instagram volgers & foto’s heb je?

Eigenlijk schaam ik me best wel voor dit getal want er zullen vast veel mensen bij zitten die meer volgers hebben en veel minder foto’s. Laat dit voor mij gewoon een les zijn om me niks van anderen aan te trekken en blij zijn met wat ik heb. Ik heb 101 volgers en 46 foto’s. Als leuke toevoeging: 14 echte ‘selfies’ en 16 met vriendlief.

Zeg je ooit LOL of OMG hard op?

Ten eerste vind ik LOL echt één van de verschrikkelijkste woorden die je uit kan spreken! Je zult mij niet betrappen op dit woordje. OMG zeg ik eigenlijk best vaak, al is het niet het beste woord.

Ben je racistisch?

Dit vind ik een hele rare vraag maar het is één vraag van deze TAG dus nee!

Draag je het zelfde kledingstuk vaker?

Ja sommige kleding stukken, en dan vooral blazers en jacks, doe ik gewoon weinig in de was. Behalve als er een vlekje in zit. Ik draag geen kleding stukken twee dagen achter elkaar maar om nou alles als je bijvoorbeeld maar twee uur bent weg geweest in de was te gooien dat vind ik zonde.

Hoeveel tweets heb je?

Ik tweet al bijna drie jaar denk ik en zeker in het begin tweeten ik super veel! Dus het zijn er behoorlijk wat. 24.000 Tweets staat er op en het zou me niks verbazen als ik tussen de 24.000 en 25.000 inzit.

freetime

Vrije tijd is altijd fijn!

Wat doe je in je vrije tijd?

Ik heb een vriend waar ik best veel tijd in steek (de tijd die ik nog over heb na school en kranten & folders lopen). Daarnaast heb ik hele lieve vriendinnetjes die op een andere school zitten waar ik in mijn vrije tijd veel zit mee te kletsen op Whatsapp en natuurlijk afspreken. Ik ben ook best vaak te vinden op andere social media. En youtube ontbreekt niet aan wat ik mijn vrije tijd doe. Ik ben ook best veel met me uiterlijk bezig en niet te vergeten sinds kort heb ik deze blog!

Hoe vaak doe jij je nagels?

Nou ik betrap me er eigenlijk op, nu ik deze vraag lees dat het niet zo vaak is als ik wil. Ik vijl ze altijd wel meteen als het nodig is maar mijn nagels lakken mag ik toch wel wat vaker doen. Om antwoord te geven op de vraag 1 keer in de twee weken.

Ben je een ‘Shopaholic’ ?

Dit vind ik een moeilijke vraag want wat is nou een echte ‘shopaholic’? Ik kan vanmezelf wel zeggen dat als ik naar de stad ga ik altijd wel iets moet kopen, ook al is het iets kleins.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?

Ik vraag mij af of dit heel beschamend is maar tot een paar dagen geleden geen één keer. Ondertussen heb ik hem één keertje gezien en ik moet zeggen dat het een hele leuke meiden film is. Ik raad hem zeker aan onder een meiden middag/avondje/dagje. Het is zo’n komische film!

walkincloset

Welk meisje wil dit nou niet?

Heb je veel kleding?

Ja en nee. Ja want ik heb twee kasten vol liggen. Nee omdat er altijd meer bij kan en ik sommige dingen gewoon helemaal niet meer draag. Binnenkort uitzoeken dus.

Neem je foto’s van je eten, voordat je hebt gegeten?

Nee eigenlijk bijna nooit. Ik heb zo’n grote hekel aan als ik hele maaltijden voor bij zie komen die helemaal niet speciaal zijn zoals een bord patat of spaghetti. Als je in een restaurant zit en het is zo mooi gemaakt dat je daarom een foto maakt. Prima toch. Wat ik wel doe is altijd een foto van mijn Starbucks-beker maken. Ook als ik in een lekker cafeetje zit maak ik ook vaak genoeg foto’s van me drinken.

Draag je veel make-up, iedere dag?

Mensen zouden nu zeggen:” Thirza je draagt echt veel make-up” of “nou Thirza dat valt best mee hoor”. Ik zeg gewoon niet veel, niet weinig. Precies om me er goed en zeker over te voelen. Ik draag: Consealer, Eye liner, Oogpotlood (tegenwoordig niet omdat ik speciale oogdruppels gebruik), Mascara en dan nog af en toe: Lipstick, Lippgloss en Blush. Niet elke dag, er zijn genoeg dagen dat ik geen make-up op heb (zoals ik bijvoorbeeld alleen naar buiten moet voor me kranten of folders) Maar als ik naar de stad of naar school ga ja dan wel.

models

We zien er dan niet allemaal uit als modellen maar wij doen reuze ons best om goed voor de dag te komen! 

Kom je altijd goed voor de dag?

Net zoals make-up, nee. Ik heb dagen dat ik alleen in mijn jogging broek rondloop of in mijn sweater. Als ik echt weg moet naar school,feestje of de stad vind ik dat ik wel goed voor de dag kom. Althans dat probeer ik.

Bedankt voor het lezen van de TAG! Ik vond het een leuke afwisseling en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden!

 photo BeYourselfToBeDifferentdone_zpsc4c70a61.jpg

Geef een reactie

