LipstickEen prachtige nude kleur en dan ook nog een budget! De Moisturising lipstick 01 van de Hema. De producten van de Hema zijn over het algemeen zeer goed. Ik had een long lasting lipstick van de Hema en die was echt fantastisch. Ik had veel goede hoop voor deze mooie kleur.

Als je op de verpakking kijkt lijkt het eigenlijk heel licht roze maar dat is het niet als je kijkt naar de swatch. Het is een mooie zachte kleur voor als je wel een kleur op je lippen wil maar niet voor opvallend wil gaan. Ik vind het perfect voor een nude kleur.

DSC_0356De verpakking ziet er wel een beetje goedkoop uit maar het is ook een budget merk. Het is wel een fijne verpakking voor in je tas of mee op reis.

Deze Moisturising lipstick had een aantal beloftes:

• Verzorgende lippenstift

• Helpt lippen zacht en soepel te houden

• Dekkende kleur

DSC_0358Kleur:

Op zich lukt het om mijn lippen ietsjes een lichteren tint te geven maar veel verschil zit er niet in. Ik had het kunnen verwachten omdat mijn lippen vrij donker is en dit een lichte kleur is. Het is eigenlijk een soort transparanten lipstick die mijn lippen net een goede finisch touch geven. Ik vind het resultaat niet echt slecht maar mooi is het ook niet. Hij geeft het een mooie gloed dus dat is dan ook zeker een goed pluspunt. Wat ik een min puntje vind is dat deze lipstick niet lang blijft zitten en dit had ik al kunnen verwachten van een Moisturising lipstick. De lipstick blijft hoogstens 2,5 uur zitten maar langer echt niet. Prima voor een kort feestje maar niet voor een lange school of werkdag.

lippenBoven heb ik geen lipstick op. Onder heb ik de Moisturising Lipstick 01 op van Hema.

Verzorging & soepel/zachte lippen:

Ik merk eigenlijk niks van de verzorging van dit product. Het zou je lippen moeten hydrateren maar dat doet het niet of vrij weinig. Het smeert wel goed door de samenhang waar dit product voor bedoelt is. Het maakt me lippen niet soepel en dat is erg jammer. Ik ben wel tevreden dat mijn lippen door deze lipstick iets zachter worden. Nog niet helemaal wat ik gehoopt had, maar ja. Voor deze budget lipstick is het niet slecht.Hema

Dit product is perfect voor iemand die niet veel kleur wil maar wel een lipstickje op wil hebben. Hij geeft een mooie gloed en geeft een volwassen uitstraling.

De Moisturising Lipstick 01 (hij heeft geen speciale naam) is te koop bij Hema filialen maar ook online. De prijs is zeker zeer budget want hij kost maar drie euro! Hema doet helemaal geen dieren proeven! Dat is al reden genoeg om Hema producten te kopen.

Geef een reactie

