FreemanIk schrijf vandaag een review over een heerlijk fris product genaamd, Facial Peel-Off Mask Cucomber van Freeman. Natuurlijk zijn Freeman producten over het algemeen heerlijke producten dus was ook echt meteen enthousiast wanneer ik een actie er van tegenkwam.

Na veel gehoord te hebben over alle Peel-Off maskers heb ik er uit eindelijk ook aan toe gegeven. Dit product leek mij fijn omdat het belooft het vuil van je gezicht te verwijderen, verminderingen van puistje en/of roodheden en het komkommererextract moet de huid zijdezacht maken. Het nadeel van dit masker kan wel zijn dat het trekkerig aanvoelt.

De substantie is erg kleverig maar vrijwel transparant.Peel-Off

Gebruiksaanwijzing:

Was als eerst je handen voor gebruik (dit omdat de werking juist er voor zorgt dat vuil van je gezicht af gaat en als je viese handenhebt er juist vuil bij komt). Breng een laagje over je gezicht, niet te weinig want dan verbind het Peel-Off masker niet goed. Je moet de huid vermijden rond de ogen en de mond. Vergeet niet je haar zo goed mogelijk te vermijden. Ik spreek uit eigen ervaring dat het best een karwij is om het er weer uit te halen. Laat het minimaal 5 minuten in trekken (ik vind het product de beste werking hebben rond de 15 minuten). De laatste stap is natuurlijk het er af halen. Wat de naam al zegt je moet het er gewoon aftrekken. Wel voorzichtig! Voor mensen met veel donshaar in het gezicht , je kunt het er gewoon afwassen met lauw tot warm water.

Het aanbrengen kan moeilijk gaan door dat de substantie zo kleverig is. Je kunt het gewoon met je handen uitsmeren maar je kunt het ook met een schone foundation kwast aanbrengen. Ik vind persoonlijk het met mijn handen aanbrengen het makkelijkst. Het masker droogt zeer snel. Het voelt of je een dun plastic laagje hebt over je gezicht. Pas wanneer het helemaal droog is kun je het er voorzichtig aftrekken.

Ik vind het een fijkomkommer maskern masker. Het verzorgt mijn huid goed, laat het schoon en zacht achter. Van vermindering van oneven heden merk ik weinig. Het laat mijn huid zeker niet geïrriteerd achter en dat heb ik ook wel eens anders ervaart. Ik ruik zeker de komkommer er in terug. Ik vond het eraf trekken leuk om te doen en de kunst is dan ook om in één keer een groot gedeelte weg te halen.

Dit masker is perfect als je even wil ontspannen of een leuke meiden avond hebt. Op de verpakking staat voor alle huidtypes. Echter, als een probleemhuid hebt zou ik dit product niet kopen of het masker er niet vanaf trekken maar er af spoelen. Dit omdat het eraf trekken van het masker kan zorgen voor irritaties.

Facial Peel-Off Cucumber Mask van Freeman is gemaakt van natuurlijke en botanische ingrediënten. Dit product is niet op dieren getest. Dit product bevat 150 ml. Het is te koop bij de Bijekorf voor slechts drie euro. Echter, heeft niet iedereen een Bijekorf in de buurt zitten. Dit product is ook te kopen bij De Tuinen voor zes euro, een tikje duurder. Sommige drogisten hebben soms acties waarin dit en andere Freeman producten verkocht worden.

Hier staan de ingrediënten:Ingridienten

Geef een reactie

