RImmel LondonIk review vandaag twee lakjes van de Rimmel London 60 seconds in de kleuren:  262 Ring a Ring o’ Roses & 842 Too Cool To Tango. Beiden zijn mooie zachte kleurtjes die je zo in een babykamer kan vinden. Deze lakjes liggen al een tijdje in de winkel en zijn dan ook reuze bekend.

Nagellak

Roze

Ik begin met de 262 Ring a Ring o’ Roses. Het is een hele fijne zachte kleur die je voor verschillende gelegenheden op kan doen. Op het flesje staat dat het goed dekt met 1 laagje. Maar dat is zeker niet want ik zag nog allemaal strepen. Het dekte perfect met twee laagjes. Van de 60 seconds had ik eigenlijk meer verwacht. Ik vond ze wel iets sneller drogen dan normaal maar toch gebruik ik een nagellakdroger. Daarmee droog je je nagellak met koude lucht. Toch ging het iets mis en dat kan je dan ook wel op de foto zien, sorry daarvoor. Ik ben gewoon zo ongeduldig.

IMG-20140518-WA0002

BlauwDe 842 Too Cool To Tango is zeker niet minder mooi. Weer een zachte kleur die perfect door kan gaan als babyblauw. Het is een hele dromerige kleur die bij veel kleuren past. Ik moest denken aan de heerlijke zomerse dagen. Hier dekte hij dan ook goed bij twee laagjes. Pas wel goed op bij het er van af halen. Mijn vingers waren helemaal blauw.

KwastjeDeze twee kleuren zijn niet heel erg vernieuwend maar daar worden ze zeker niet minder mooi van. Rimmel is dan ook gewoon een mooi merk voor een zachte prijs. Beide lakjes zijn €3,99 met 8ml inhoud. Het kwastje is is erg dik en lakt makkelijk. De nagellakjes drogen sneller dan normale nagellak maar verwacht er niet teveel van. Nog wel een min puntje is dat je de nagellak er in een keer van je vinger af kan halen. De nagellakjes zijn te kopen bij bijna alle drogisterijen zoals Etos en Kruidvat.60 seconds

3 gedachtes over “Rimmel London 60 seconds! Review!

Geef een reactie

