Eyeliner

De Felt Eyeliner Pen is een hele fijne goedkope eyeliner stift! Ik kocht hem bij de Primark en iedereen zal vast denken: Primark is goedkoop en helemaal niet goed toch? Dat tegendeel ga ik bewijzen in deze review! Als ik eenmaal goede budget producten heb gevonden ben ik onwijs blij. Overigens heeft Primark wel steeds meer beauty producten. 

Deze eyeliner heeft geen speciaal omhulsel en onderscheidt zich niet zo zeer van de rest van de eyeliners. Het oogt zelfs zeer goedkoop maar wat verwacht je anders van dit budget product? Ik was toch nieuwsgierig en ik had toch echt eyeliner nodig. Als je de dop eraf haalt is het gewoonweg een simpel eyeliner pennetje waarvan de beauty industrie er veel van heeft.

PrimarkIn het eerste ogenblik toen ik deze Eyeliner uit testte was ik erg teleurgesteld maar wat kon je verwachten met die prijs? Opeens bedacht ik mij dat het ook aan mezelf kon liggen. Ik probeerde de eyeliner weer na twee weken in de kast liggen, maar dit keer drukte ik wat harder. Het ein resultaat was echt heel erg mooi. Dat komt zeker omdat het een zeer intens zwarte kleur is. Hij maakt mooie dunne lijntjes en al is dit niet te zien op de foto waar ik het zelf op heb. Dat komt omdat ik meer van de wat dikkere lijntjes om mijn ogen houd.

Tip: Als je een Wing wilt maken dan kun je het best een eyeliner pen halen. Zeker als je net begint!

De eyeliner-pennen hebben wel als nadeel dat ze snel uitdrogen. Dit kunnen we overigens over veel merken zeggen. Ik heb hem nu, denk ik, drie maanden en nu begint het tekenen toch wel lastig te worden. Ik moet er vaak overheen en het effect is daardoor minder mooi. Toch gebruik ik hem nog als opzet voor een liquide eyeliner.

BeautyDe eyeliner is dus eigenlijk wel okee. Het is niet bijzonder goed maar voor het geld wat je er voor uit geeft is dit een topproduct. Ik ben nog steeds naar een goede eyeliner pen opzoek die het lang vol houd. Dit is tevens een goed alternatief. Ik krijg er gelukkig geen uitslag van zoals de eyeliner pen van Essence.

De Felt Eyeliner Pen kost maar €1,50.

Ik blijf verder zoeken naar een goeie budget eyeliner. Ik houd jullie op de hoogte. Heel veel plezier in het lange weekend wat jullie hebben, heel Nederland.

 

Geef een reactie

