Artis, mooi weerVervelende busritten, Artis en heerlijk weer. Zo was mijn dag! Een extra artikel voor de mensen die mijn blog lezen. Ik laat mijn outfit zien, een paar mooie dieren kiekjes en nog meer dingen.

Dit word een wat korter artikel dan normaal. Ik wilde ook niet weer opnieuw een dierentuin hoofdpost hebben. Ik wilde het op de dag zelf online zetten vrijdag 6 juni maar er kwam wat tussen.

artisDaily news in Artis.

vriendschapMijn beste school vriendinnetje. Hiermee was ik de hele dag opstap in Artis.

schooluitjeHet was echt super druk. Wij waren zeker niet de enige school.

apenAapjes bij de ingang.

geichtEen heel mooi gedicht, ik stond er als enige stil voor.

leeuwLeeuw en leeuwin lekker genietend van de zon.

broedmachineBroedmachine met eitjes erin. In broedmachine 1 lag overigens niks.

eierenEieren

schildpadEen hele rare schildpad.

dierentuinenWeer een Komodovaraan. Bij Blijdorp ook al.

hagedisSchattig klein hagedisje.

OlifantenHet Olifantenverblijf was zo klein in vergelijking tot Bljdorp. Doet mij pijn om te zien.

zebra'sIk ben en blijf fan van deze lieve beesten. Ja, Zebra’s!

giraffeJonkie giraffe!

aapjeClown Aapje.

zeeleeuwenZeeleeuwen show!look of the day 20140606_130822Nu wat ik aan heb. Voor dat ik de opmerkingen krijg van mensen die mij nog nooit hebben gezien. Ja, ik ben best klein. Ik ben maar 165.

Ik heb een leren jack aan die ik al heel lang heb, gecombineerd met een croptop en een high wasted rokje. Het rokje heb ik van de H&M vandaan voor maar €9,95 in Amsterdam. De croptop weet ik helaas ook niet meer. Ik heb mijn haar gekruld. Ik heb jordans aan die je kan kopen bij de Footlocker. De prijs kon ik niet meer vinden. Uit mijn hoofd heb ik er 125 voor betaald. Ik was ook het enige meisje van mijn klas met een rokje aan. Ik heb er zeker geen spijt van gehad, het was super lekker weer. Ik heb deze foto’s al enige wat scherper gemaakt.

apen familieApen familie!

20140606_132600Tekenen voor school samen met Sharon.

20140606_132709We vroegen gewoon aan een wild vreemde of zij een foto van ons wilde maken.

lamaToen we naar de ingang liepen zagen we een baby lama geboren worden! Super speciale afsluiting van deze dag!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en mijn vraag was dan ook: Willen jullie dit vaker, een extra blogpost?

Een gedachte over “My Day 1! Extra blogpost!

Geef een reactie

