HegronHegron, als ik deze naam zeg dan is er maar een beperkt publiek die dit herkend. Ik kende dit product ook niet maar was er wel benieuwd naar. Zeker omdat ik mijn gezicht reinigen de grootse crime vindt die er is. Ik wil het daarom zo makkelijk mogelijk maken voor mij en natuurlijk ook voor jullie.

Hegron is een Nederlands bedrijf die Europees gaat. Het is allemaal begonnen in de Zaanstreek, misschien ben ik daarom wel het product tegen gekomen.

Ik was opzoek naar reinigings producten. Ik kwam deze bij de action tegen voor een zachte prijs. Mijn oog viel gelijk op de Cleansing Milk. Ik knapte pas af op het product toen ik de ingrediënten lijs las. Teleurstellend is dat er alcohol en parfum in zit. Ik heb er ook nog een tonic bij kocht omdat je de Milk met een tonic (in de beschrijving staat natuurlijk de Cleansing Tonic) moet reinigen. Ik ben eigenlijk niet zo van de Tonic’s en zeker niet omdat er zo veel alcohol inzit. Ik maakte een uitzondering omdat de producten lekker goedkoop zijn

DSC_0329Cleansing Milk

De Cleansing Milk lijkt ook op melk, dat vind ik eigenlijk het leukste ervan. Het ruikt nergens naar en dat is op zich ook wel een keer fijn. Het brengt fijn met een watje aan en haalt het vuil perfect van mijn gezicht af. Ik heb er niks op te klagen. Het doet zijn werk en droogt bovendien mijn huid niet uit maar voed het juist. Dit komt door de Sheabutter. Ik merk niks van de parfum en alcohol. Een zeer goed budget product dus.

Cleansing Tonic

Zowel bij de Milk zit hier ook alcohol in en parfum in. Hier pakt het een stuk slechter uit. Ik heb het meerdere malen geprobeerd omdat ik dacht dat het aan mij lag. Ik kreeg er steeds een prikkende, geïrriteerde en rood uitgeslagen gezicht van. Ik vind het een super slecht product, dit product belandt dan ook na het schrijven van dit artikel in de prullenbak. Het flesje valt overigens ook nog eens uit elkaar. Ik ben zeer teleurgesteld door dit product

Ik heb in het begin vermeld dat ik de Cleansing Milk moet verwijderen met de Cleansing Tonic maar ik ben er achter gekomen dat het ook prima werkt met een lekker koud (of warm wat jij wil, mij voorkeur gaat naar koud zeker in de ochtend om wakker te worden) washandje.

Beauty cleanserDe dop werkt hygiënisch maar gaat wel snel kapot.

Ik zou je de Cleansing Milk zeker aanraden omdat het je huid ook zeker niet uitdroogt. De Cleansing Tonic moet je echt in het schap laten liggen.

Ik heb deze producten bij de Action gekocht maar je kunt ze ook online bestellen op drogisterij.nl voor €1,29.

Voor mensen die geïnteresseerd zijn naar de ingrediënten:

DSC_0327Links is de Cleansing Milk en rechts is de Cleansing Tonic. Sorry voor de niet zo goed gelukte foto. Kom er pas achter tijdens het bewerken. Als je op de foto klikt vergroot de foto.

 

Een gedachte over “Hegron, Cleansing Milk & Cleansing Tonic! Review!

Geef een reactie

