HemaIk wilde graag een blush kopen. Ik had er al een paar maar dat waren wat rozige kleuren maar ik wilde wat anders. De Hema dat is de oplossing voor je beauty problemen. Bruin, een mooie gezonde gloed met glitters. De naam van het product is Wet and Dry blush powder nummer 54.DSC_0349
Ik gebruik niet zo vaak blush maar omdat ik een bril moest (nu heb) wou ik er toch wat stralender uitzien. Tip voor bril dragers dus: Gebruik blush! Je gezicht wordt wat mooier geaccentueerd en dit geld voor niet brildragers en wel bril dragers. Elk meisje moeten een mooie blush in haar assortiment hebben. Voor mij is dit de perfecte kleur.DSC_0354

Het potje ziet er wel een beetje goedkoop uit maar je kan wel mooi de kleur zienDSC_0351
Het geeft een hele vele duidelijke kleur aan als je met je vingers door de poeder heen gaat. Eenmaal met je kwast word dit veel minder. Het geeft wel een duidelijke glans met glitters. Heel veel mensen houden niet van glitters en zeker niet overdag. Ik vind het persoonlijk wel leuk soms als het maar niet te veel is. Daarom is deze blush juist goed.

For After

Links is zonder de Wet and Dry blush en rechts is met. De linker was ik vergeten dus het licht is daar anders en mijn haar ook.

for after geichtLinks zonder Wet and Dry blush en rechts is met. Ja, ja het was acht uur. Dat zie je zeker aan mijn gezicht.

Ik heb de blush zeer naturel aan gebracht. Ik vind dat met mijn bleke huid en blonde haren het mooist. Je kunt natuurlijk altijd spelen met de hoeveelheid. Ik gebruik de brush kwast van Essence.

Ik ben heel tevreden over dit product en zeker voor de prijs. De poeder heeft zeker nog een pluspunt. Je kan het met een droge maar ook met een natte kwast gebruiken. Er zitten lichte glinsters in en heeft voor de rest een gezonde bruine glans. De blush kost €4,50 en is te koop bij Hema.

Een gedachte over “Hema, Wet and Dry blush powder! Review!

  1. Pingback: Proud2bemyself

Geef een reactie

