PrimarkIk ben laatst wezen shoppen (nu al een tijdje geleden). Twee leuke winkels waar ik een paar dingetjes gekocht heb. Een mini shoplog, ik was nog naar meer winkels geweest maar die review ik toch allemaal op mijn blog.

Ik post dit artikel later omdat ik het zondag artikel ook een dag later postte. Ik ben nu eigenlijk klaar met school dus ik zal meer aandacht besteden aan mijn blog. De laatste weken waren nogal zwaar op school dus daarom wat verschuivingen deze week.

Ik ben bij de spulletjes die ik bij Forever 21 heb gekocht.

Forever 21 Mijn zonnebril had het net begeven en ik ben best lichtgevoelig. Dat betekent dat ik hoofdpijn krijg door de zon. Ik had maar één zonnebril omdat ik die licht gevoeligheid pas dit jaar kreeg en ik daarvoor nooit zonnebrillen droeg. Deze zonnebril heeft mijn vriend (die logeerde dat weekend bij mij) mij aangeraden. Ik had hem eerst niet eens zien liggen. De zonnebril paste perfect bij mij, lekker roze. Ik werd er meteen super vrolijk van en hij was ook nog eens goedkoop.DSC_0234

Ik kocht deze zonnebril voor €5,90

DSC_0225Toen ik naar de kassa liep kwam ik een deze super schattige strik tegen. Ik was er meteen verliefd op! Ik kon hem gewoon niet laten liggen.DSC_0253

DSC_0255Ik kocht deze super schattige strik voor €1,45

Twee rekjes verder lagen deze twee schattige en bloemige strikjes. Ik deed ze zonder er bij na te denken in mijn winkelmandje. (Samen met de foto van de grote strik met polka dots).

DSC_0257

DSC_0260Ik kocht deze twee kleine lieve strikjes voor €1,75

Nu komen de spulletjes aan die ik bij de Primark kocht.

DSC_0222Ik begin met de twee haar bandjes die kocht bij de Primark. Ik vond ze een hele leuke toevoeging geven als je bijvoorbeeld een knot of een staart hebt.

DSC_0240

DSC_0248

De twee haarbandjes kosten €1,50 samen.


PrimarkIk wilde graag een korte broek, alleen dan niet van Demin stof. En het liefst met een bloemenprintje. De meeste bloemenprintjes waren rokjes en ik vond dat ik al genoeg rokjes had. Ik had bij alle winkels gekeken maar juist bij de primark vond ik het goeie! Een lekker zittend broekje zonder nadelen.DSC_0227

Het broekje kosten maar €5,00Little Miss

Het laatste item wat ik haalde, is het geweldigste van alles. Ik zag deze top en ik was er verliefd op. Little miss heet het super cute merk! Ik kan er verder niks over zeggen, het is gewoon een tof shirt. Oja hij valt wat korter maar het is net geen croptop. Ik zal het zelf wel dragen met iets high wasted.DSC_0229

DSC_0230

Het shirt kost €7,00

Forever 21 is te vinden op Rokin Plaza 12-16. 1012 KR Amsterdam. Aan de Kalverstraat.  Primark heeft meerdere filialen in Nederland: Rotterdam, Almere, Hoofddorp, Zaandam, Zoetermeer en Eindhoven.

Geef een reactie

