Wibra

Concealer, een van de belangrijkste beauty producten vind ik. Ik vind het dan ook heel belangrijk om een mooie concealer te vinden. De perfecte concealer voor zo’n wit persoon als ik is moeilijk te vinden. Vandaag ga ik de Mineral Velvet Skin concealer Delia Cosmtetics testen (een hele mond vol).

DSC_0281

DSC_0283
Voor mij was Delia een onbekend merk tot dat ik het merk tegen kwam bij de Wibra (Ja jongens, de Wibra. Bij de Wibra kun je hele leuke dingen kopen o.a A-merken shampoo voor goedkoper.) Het is een pools merk wat steeds meer groeit in Nederland.
Ik vind de verpakking erg fijn. Ik heb voor deze verpakking de hele stad doorkruist. Dus dat was plus punt 1! Ik vind de verpakking er niet erg goedkoop uitzien. Uiterlijk kijken we natuurlijk meteen naar. Nu we toch bezig zijn over het uiterlijk, de kleur van de concealer zag er goed uit. Mooie lichte kleur, dit wekte meteen hoop op bij mij.

Delia

Dit ben ik zonder make-up.

DSC_0302Met concealer onder mijn ogen en oneffenheden.

DSC_0303

Concealer onder mijn oog.

DSC_0306

Het gehele resultaat van de concealer.
De concealer bracht ik aan onder mijn ogen en onzuiverheden zonder verdere dingen op mijn gezicht (zoals creme of foundation). Ik vond de concealer erg stroef aan brengen doordat hij zo korrelig was. Op het eerste gezicht was ik er erg ontevreden over. Na (denk ik) een minuut naar mijn gezicht gestaard te hebben om te kijken wat ik er nou echt van vond ging ik langs me gezicht heen. Korrels weg en een redelijk mooie dekking. Je zag helemaal niet dat ik concealer op had. Alsnog zag je wat roodheden door de concealer heen maar dat vergaf ik de Delia concealer wel. Als je foundation gebruikt zie je die roodheden echt niet meer. Toch brengt het stroef aan en daar moet ik even aan wennen. Je moet een soort deppend wrijven en met een kwastje lukt het (mij) minder goed.

De Mineral Velvet Skin concealer Delia Cosmtetics is een stroeve maar fijne concealer en lekker budget. De concealer kost €1,99 en is te koop bij Wibra filialen en bij drogisterij.net.

Nog een aanvulling is dat mijn post dagen veranderen. Mijn post dagen worden Maandag en Donderdag. De verandering komt doordat ik nu zomervakantie heb.

2 gedachtes over “Mineral Velvet Skin concealer Delia Cosmetics

  1. Pingback: Proud2bemyself
  2. Pingback: Proud2bemyself

Geef een reactie

