summer goals 2

De vakantie is begonnen voor veel van jullie. Overegens bijna voor mij, vrijdag zie ik mijn klas heel evenentjes om onze raporten op te halen. Ik wil zoveel leuke dingen doen in de vakantie, zeker omdat ik niet echt op vakantie ga! Ik ga jullie mijn doelen laten zien die ik deze vakantie wil bereiken.summer-quotes-tumblr-friends-i1

  1. Laten we beginnen met het belangrijkste. Ik wil mijn vriendinnen vaker zien. Door school schiet alles er zo snel in. Heel veel mensen uit mijn vrienden groep gaan dit jaar niet veel weg of helemaal niet. Ik wil dus zo veel mogelijk met hun doen. Van slaapfeestjes tot picknicken en van watergevechten tot diepe gesprekken. Vergeet niet ik wil ook super veel leuke dingen doen met mijn vriendje.DSC_0227Zoals bijvoorbeeld dit (Punt 2).
  2. Vaker zomaar artikelen maken zoals een My Day of een OOTD.colours-cute-food-ice-cream-summer-Favim.com-304305
  3. Ijsjes eten bij verschillende ijssalons. Dan het liefst 4 keer in mijnΒ hele vakantie, elke maand 2 keer als het kan.timthumb.php_.png
  4. Hardlopen en dat minstens twee keer per week!summer goals 4
  5. Met mijn vriendje naar het strand. Hij heeft al jaren niet meer gezwommen en heeft nog nooit (of 1 keer) in de zee gezwommen.HE_summer-picnic-food-safety_s4x3_lead
  6. Verschillend eten uitproberen, ik ben zo’n persoon die standaart brood eet. Brood is zo saai, ik ga nieuwe dingen voor het onbijt en de luch proberen.summer quotes
  7. Heel veel uitrusten voor het aankomende jaar, mijn examenjaar!summer hair
  8. Nieuwe haarstylen proberen.

summer goals

Ik wilde eigenlijk tien doelen hebben maar ik ga niet vederr dan acht. Ik wil geen doelen opschrijven die ik zelf niet wil bereiken. Ik ga veder in mijn vakantie naar de Efteling en naar mijn geboorte stad, Deventer. Verder kan ik de vakantie invullen hoe ik dat wil!

summer goals 3Veel plezier in jullie vakantie, geniet en rust volledig uit!

 

 

 

Geef een reactie

