20140710_212940

Ik zag deze tag op verschillende blogs staan. Ik wilde eigenlijk een brillen verhaal doen maar dan zou ik met honderd worden al klaar zijn. Ik voeg het lekker samen!

Wearing: Ik draag vandaag Playboy Vip, een keer een ander geurtje! Ik draag meestall Lancôme La Vie Est Belle, die ik heb gekregen van mijn vriend voor kerst. La vie est Belle laat me als een prinsesje voelen en daarom wissel ik ook sterk af met andere parfums. Straks gaat deze heerlijke parfum op?

Drinking: Ik drink op het moment niks maar ik ga zo een lekker glaasje water drinken!


Listening: Ik luister de soundtrack van Rapunzel ( wel in het Nederlands). Ik vind het nummer ‘I have a dream’ het leukste!

Reading: Ik lees het boek ‘Toen ik je zag’ van Isa Hoes. Als ik dat boek uit heb ga ik ‘The Fault in our stars’ lezen. Er komt een boek recensie van deze boeken.

Wanting: Ik zou graag naar het strand willen!

beautyglossWatching: Ik kijk helemaal geen televisie maar ik kijk wel af en toe films en ik kijk super veel Youtube filmpjes. Mijn favoriete mensen op Youtube zijn: Beautygloss (vooral haar vlogs), Teske (hier mee is mijn Youtube verslaving echt mee begonnen), Tess Christine, Maybaby, Decorationn 2 (hierbij ook de vlogs), VeraCammila en ja heel eerlijk ik vind StukTv ook leuk!

Loving: Hier hoef ik niet lang over na te denken. Mijn vriend, vrienden, familie en mijn blog.

10514710_692567047482342_6775362186992881849_nFeeling: Ik ben blij, ik heb vandaag weer mijn beste vriendin gezien! Af en toe mis ik haar echt super erg omdat wij op een andere school zitten.

Deciding: Ik moet eigenlijk helemaal niks beslissen op het moment..

Planning: Op de planning staan veel leuke dingen voor de Zomervakantie! Ik ben woensdag jarig, ik ga pickicken met mijn vriendinnen, naar het strand en de Efteling met mijn vriendje!

Ik schreef dit op zondag 13-07-14

DSC_0307

Story of my glasses:

Ik vond het zelf erg verwarrend om mijn Lookbook te zien en ik wilde jullie dan ook uitleg geven over ‘mijn bril gebruik’. Ik heb nu ongeveer 1,5 maand mijn bril. Ik heb daarvoor nooit een bril en/ of lenzen gedragen. Voor dat ik mijn bril kreeg heb ik bijna twee maanden elke dag met hoofdpijn gelopen. Ik wist nooit dat ik zulke verschillende ogen heb. Blijkbaar is mijn ene oog een hele cilinder en de andere helemaal niet. Ik was de hoofdpijn zat, ik moest aan een bril geloven!Ik vond het eerst verschrikkelijk. Nu zie ik het als een hulpmiddel en soms als een hele leuke mode accessoires. Dus als ik wat slechtere dagen heb (hoofdpijn) of veel moet lezen dan heb ik mijn bril op. Andere dagen loop ik zonder bril. Ik draag geen lenzen.

Geef een reactie

