DSC_0412Het spijt me ten eerste echt heel erg dat ik deze week zo weinig van mijzelf heb laten horen. Ik was namelijk jarig. Die dag erna ga ik een feest. Vrijdag had ik een afspraak, Jona en ik moesten zaterdag voorbereiden en gingen zwemmen met een vriendin van mij. Zaterdag waren Jona en ik naar de Efteling en zondag waren we helemaal kapot! Ik schrijf dit in de trein naar Deventer! Ik zal voor jullie deze week drie ipv twee artikelen plaatsen. Vandaag is er een Get ready with me, Birthday!

20140716_100941
Ik begon de dag redelijk vroeg een uur of acht. Jona was bij me en was zo lief om een ontbijtje voor mij te maken, het was echt super lekker! Ik wilde daarna mezelf eens goed verwennen en nam de tijd om me op te maken.

20140716_112248
Het is super fijn om de dag te beginnen met een op gemaakt bed. Je kunt wel raden waarmee ik begon..

20140716_111438

Hema 01 Foundation, review is hier te vinden.

Nadat ik mijn bed heb opgemaakt begin ik met de basis. Foundation (ik draag het niet veel maar vond het die dag wel leuk!). Ik smeer het gewoon uit met mijn handen, vind een kwast niet zo fijn.

20140716_111253

Ik gebruik de Delia Mineral velvet skin concealer. Review is hier te vinden.

Na een subtiele laag foundation gebruik ik concealer om het geheel nog wat egaler te maken. De plekjes waar ik concealer op doe is onder mijn ogen en aan de zijkant van mijn neus om roodheden te verbergen. Meestal gebruik ik nog poeder maar ik ben mijn poeder vergeten ):!

20140716_115043

Ik test een eyeliner van NYC, binnenkort een review er van op mijn blog.

Daarna ga ik door met mijn eyeliner. Een mooie overdreven wing mag niet ontbreken.

20140716_121627

NYC eyeliner en Kohl stift van de Primark (als ik hem opnieuw koop zal ik er een review over schrijven.

Na mijn eyeliner aan gebracht te hebben vind ik het wel mooi om een klein beetje Kohl potlood onder mijn ogen aan te brengen.

20140716_121834

Mascara van Maybelinne, als ik een nieuwe koop komt er een review van online.

Om het geheel af te maken doe ik mascara op. Voor mijn mascara krul ik mijn wimpers om het een nog mooier effect te geven.

20140716_123029

Ik wilde graag een rok aan die dag, want het was heel warm. Dus zocht ik iets leuks uit. Ik kleden me om want ik douche in de avond dus s’ochtends gaat het allemaal wat sneller.

20140716_123442

Ik ging me tandjes poetsen dit doe ik altijd tijdens mijn make-up door.

20140716_124404

Na dat mijn tandjes lekker schoon zijn doe ik blush op en een mooie lipstick. De blush review is hier te vinden.

20140716_124733

Mijn haar doe ik altijd op het einde. Dit is het eind resultaat! Ik had geluk dat ik s’avonds mijn haar had geföhnd. Dan heb ik altijd extra veel volume.

20140716_124655

Mijn bureau na eventjes mezelf hebben opgemaakt. Oeps veel wattenstaafjes omdat me wing niet wilde lukken. Heb ik weel vaker, jammer genoeg.

DSC_0403

DSC_0404

DSC_0410

Het blouseje heb ik gekocht bij de New Yorker voor €14,95 . De bandeau die ik draag komt van de Primark en is €3. Het rokje heb ik van de H&M voor €9,95.

Ik hoop dat jullie dit een leuke ‘Get ready with me’ vonden. Er komt snel een birthday present hal, denk ik. Die moet ik maken als ik weer terug ben in Deventer. Ik zal dit meteen uploaden als ik bij mijn schoonfamilie ben.
Ik had al in het begin genoemd dat er een extra artikel komt. Dit zal als volgt gebeuren: Maandag 1 artikel, donderdag 1 artikel (12 uur) en zaterdag een artikel (12 uur).

Geef een reactie

