DSC_0286Ik kwam binnen in de Hema en dan heb je gelijk de make-up afdeling met daar achter reinigers en douchegels. Mijn aandacht viel gelijk op dit doorzichtige potje. Een reiniging voor je ogen met olie, ik vond het interessant! Vandaag gaat de review over de Bye Bye Eye Makeup Remover Oil!

Voor sommige mensen spreekt make-up removers met oil helemaal niet aan. Voor andere mensen weer wel. Ieder zijn eigen ding.

Op de achterkant staat dat de make-up remover voor alle oogmake-up, het verwijdert op milde wijzen en de remover is ongeparfumeerd.

DSC_0290

We beginnen met de verpakking. Ik vind de Hema altijd wat goed doen met de verpakkingen. Het ziet er goedkoop maar dan wel met een mooie uitstraling als jullie begrijpen wat ik bedoel.

De geur is voor de meeste mensen erg belangrijk. Er staat dat het ongeparfumeerd is en dat merk je. Het heeft een hele neutrale geur en dat is fijn voor op je gezicht. Je gezicht hoeft niet perse een geur te bevatten, vind ik zelf dan.

DSC_0293Ik moest echt wennen aan de olie substantie maar na een paar dagen te gebruiken wende ik er wel aan. Ik merkte dat ik het eigenlijk heel fijn vond om als oog remover te gebruiken. Het is echt heel erg mild en ik heb helemaal nergens last van gehad. Ik had eigenlijk wel baat bij. Mijn oogleden zijn namelijk best droog en de olie maakt mijn oogleden weer zacht.

Samengevat: De remover is erg mild, prikt niet in je ogen, bevat geen agressieve bestanddelen en haalt de make-up makkelijk weg. Er zitten wel nadelen aan. Ik vind hem niet zuinig in gebruik en de remover kan geen waterproof make-up eraf halen. Hier voor heb je een speciale eye remover voor nodig. Ook een belangrijk puntje is dat je hem niet moet gebruiken voor dat je, je make-up gaat doen!

Bye Bye Eye Makeup is te koop bij Hema voor €1,75.

Geef een reactie

