DSC_0587

Ik kom best vaak in de Hema zoals jullie merken, dit keer niet minder leuk dan de andere keren! Ik ging afgelopen zaterdag naar de Gaypride (komt nog een artikel van online) en daar was de kleding rood. Een mooie rode lipstick kan dan niet aan je gehele outfit ontbreken. Ik ging dus lekker shoppen en kwam uit bij de Hema. Vandaag een review over de Hema Moisturising Lipstick!

Ik heb al eerder een review over een Hema moisturising lipstick geschreven. Ik heb je een hier klikbare link.

Waarom ik deze lipstick heb gekocht? Ik was mijn rode long lasting Hema lipstick kwijt en deze leek er precies op.

DSC_0589Qua verpakking heb ik al eerder vermeld dat ik het er goedkoop uit vindt zien.

Deze Moisturising lipstick heeft een aantal beloftes:

  • Verzorgende lippenstift
  • Helpt lippen zacht en soepel te houden
  • Dekkende kleur

DSC_0591Verzorging van de lippen/ soepel & zacht houden van lippen:

Ik vind de verzorgin wederom erg slecht, je kunt het echt geen moisturising lipstick noemen. Ik vind hem niet bepaald zacht aanbrengen. Het voelt zoals alle andere matte long lasting lipsticks. Dat betekent dat hij erg stroef aan brengt.

DSC_0594

Ik vind de swatch eigenlijk een beetje donker roze/ paars lijken. In het echt pakt hij anders uit!DSC_0625

Dekkende kleur:

Dekkende kleur? Ja, zeker wel! Hij is zo mooi gepigmenteerd, dit is een van de mooiste rode lipsticks die ik in mijn leven heb gezien. Hij is intens, puur en zonder shimmer! Moisturising lipsticks blijven meestal niet lang zitten maar het tegendeel is bewezen. Hij bleef zeker vijf uur zitten en ik heb totaal niet vorzichtig gedaan! Ik heb uit blikjes gedronken, een broodje gegeten, me lippen afgelikt en er viel die dag ook wat regen. Het enige nadeel dat ik gevonden heb is dat de lipstick het eerste uurtje erg afgeeft. Hij geeft dat af als je wat eet of op je tanden, terwijl je dit niet aan de lippen zelf ziet. Na vijf uurtje wordt hij minder mooi en zelfs een beetje vlekkerig. Je kan hem dan makkelijk bijwerken en zo weer vijf uur er tegen aan!20140802_090828

De Hema Moisturising Lipstick 18 kan je bij de Hema kopen voor €3,-. Het is echt een koopje want hij dekt perfect en blijf muur vast zitten!

Geef een reactie

