summer music foto

De zomer is nog in volle gang en muziek kan daar niet aan ontbreken! De dagen zijn het mooist als je op het strand, met je bikini aan, een drankje in je hand en lekker hard goeie zomer muziek op hebt. In dit artikel ga ik jullie mijn favoriete liedjes vertellen!


1 Laat ik maar meteen naar mijn lievelings nummer gaan. Calvin Harris- ‘Summer’ ! Deze kan toch niet ontbreken? Het liedje heeft voor mijzelf ook nog een hele speciale betekenis, namelijk: Ik heb mijn vriend vorige jaar zomer ontmoet en hebben niet erg lang daarna een relatie gekregen.

2 Anders Nilsen – ‘Salsa Tequila’ ja, wat is er van te zeggen? Het heeft een geweldig deuntje maar de tekst slaat echt nergens op.. Dat ik het niet eerder zelf had bedacht is een wonder. Duimpje omhoog naar de makers van dit nummer!

De beste parody op dit numme, ik heb echt heel hard gelachen:

3 Dit nummer bestaat al weer even en hij is voor sommige echt uitgemolken. Clean Bandit – ‘Rather Be! Ik vind het een heel chil zomer muziekje voor lekker aan het strand, in het vliegtuig of gewoon in je achter tuin. Ik krijg er zin van om dingen te plannen, te tekenen en vooral te relaxen! Een hele rare combi maar zo ben ik nou eenmaal.

4 Ik ben sowieso een Ariana Grande fan dus en dit is haar beste nummer tot nu toe. Ariana Grande ft. Iggy Azalea – ‘Problem! Echt geweldig, een lekker dans nummer en Ariana zingt ook nog eens prachtig. Er valt een heel mooi contrast door het zang en de ‘rap’.

5 Secondcity – ‘I Wanna Feel‘! Ik kan er niet veel over zeggen alleen dat ik er een beetje 70’s gevoel van krijg en dat ik zin krijg in een koud drankje!

6 Coldplay- ‘A Sky Full of Stars’! Wat kan ik niet geweldig vinden van Coldplay? Precies niets. Het duintje samen met de tekst, perfect!

7 Take Me Home ft Bebe Rexha – ‘Cash Cash’. Ik weet niet waarom ik dit nummer nu pas heb ontdekt want hij bestaat al een tijdje. Ik heb zo geïnteresseerd zitten kijken naar de videoclip. Applaus naar de makers van de videoclip, hij is erg mooi!

8 Stay High (Habits Remix) ft. Hippie Sabotage – Tove Lo. Het begin is echt super storend, dat hadden ze best anders mogen maken. Als je het begin even weg denkt dan is het gewoon het perfecte zomer nummer. De videoclip vindt ik nergens opslaan maar dat kan ook aan mij liggen.

9 Dit is een van de vrolijkste duintjes die ik ooit gehoord heb: American Authors –‘ Best Day Of My Life . Het maakt niet uit in welke stemming ik ben, het maakt mij gewoon super vrolijk!

10 OneRepublic –‘ Counting Stars’ ! De tekst spreekt mij erg aan en het duintje is ook nog eens leuk! Ik vind dit gewoon een lekker nummer die ik er bij moest doen.

Ik luister net een nummer tijdens het inplannen van deze post en ik hoor het nieuwe nummer van Afrojack & Martin Garrix genaamd: ‘Turn up the Speakers’. Dit is een klein stukje van het nieuwe nummer wat 25 augustus online wordt gezet.


Veel luisterplezier!

Geef een reactie

