DSC_0274

Lieve lezers,

Soms hebben wij vrouwen (mannen ook trouwens) gewoon wat extra verzorging nodig. Ons gezicht ontbreekt daar natuurlijk niet aan. Ik review vandaag een gezicht scrub! De Dermo Therapy Scrub, face wash!

Voor dat ik deze review begin, het is voor sommige echt een slecht product. Ik kan dat niet voorspellen voor jullie. Er zitten een aantal slechte dingen in zoals Parfum, Sodium Laureth Sulfate (dit kan irritatie en uitdroging veroorzaken), Acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer (dit kan voor irritatie zorgen) en  Pentylene Glycol (dit kan lichte irritatie en eczeem veroorzaken). De rest van de ingrediënten staan er onder. Schrik niet van deze producten ze zitten in wel meer dingen (kijk maar in je shampoo!). Ik wil jullie bij voorbaat al vertellen dat het voor mijn huid geen enkel probleem heeft veroorzaakt.

 De face scrub belooft een aantal dingen:

Hydratatie

Je huid zal beter naar voren moeten komen

Een lekkere frisheid op de huid

DSC_0277Gebruik:

Ik heb de heerlijk ruikende scrub, heel lekker frisse geur, erg lang uitgetest omdat ik er veel negatieve reactie van had gelezen. De scrub brengt fijn aan op je gezicht maar de korrels waren af en toe wel een beetje grof voor me gezicht. Dit voelde je echter niet zo heel goed. In de douche was het wel veel prettiger dan bij de wastafel. Ik vind de dop overigens erg hygiënisch werken.

Hydratatie:

Moet deze scrub hydrateren? Niks van gemerkt maar het maakt mijn huid ook niet droog. Het is gewoon een gezichts scrub.

Verbeteringen van de huid:

Natuurlijk knapt je gezicht op van een scrub. De dode huidcellen gaan weg en er is daardoor weer meer plek voor gezonde nieuwe huidcellen, en  dat zie je! Naast de vernieuwde werking voor de huid is er niks speciaals aan.

Frisheid:

Zeker top! Ik heb al eerder vermeld dat ik erg te spreken ben over de geur maar de jelly substantie voelt ook gewoon fris aan op me huid!

DSC_0275Samengevat is het een prima gezichts scrube voor mij. Hij doet zijn werk prima en laat mijn huid lekker gezond achter. Na het gebruik is mijn huid niet geïrriteerd, trekkerig of zelfs droog maar eerder lekker zacht. Na veel negatieve reactie heb ik dus een positieve voor jullie.

De Dermo Therapy Scrube, face wash is te koop bij Wibra (en ik heb hem ook wel eens bij Dirx voor bij zien komen) voor maar €1,49 (je krijgt 150 ml). Ben je dus opzoek naar een prima en okee werkende gezichts scrub zou ik deze proberen.

Ingrediënten:DSC_0276

Geef een reactie

