DSC_0056

In dit artikel bied ik uitgebreid mijn excuses aan en laat ik jullie mijn OOTD van vrijdag zien.

Ik ben jullie een excuus verschuldigd. Ik vind het zelf echt heel erg dat ik een tijdje mijn blog heb verwaarloost. Het spijt me dat ik met deze smoes aan kom maar het komt echt door school. Ik ben erg slecht met plannen en dit jaar wordt mega druk. Ik ga nu proberen elk weekend voor de hele week vooruit te werken en zoals afgesproken twee artikelen te plaatsen. Over het filmen, ik heb totaal geen inspiratie. Ik weet dat het een beetje stom is dat ik zo weinig rijd in mijn blog heb gestoken de laatste twee weken en ga het vanaf nu verbeteren!

DSC_0058

Shirt: Coolcat (hij heeft aan de achterkant nog details in vorm van een blote plek op de bovenkant van mijn rug).

Vest: H&M

Rokje: H&M

Panty: Wibra

Schoenen: Vans, deze heb ik gekocht bij Coach.

DSC_0063 (2)

De meest opvallende make-up:

Bronzer: Action ( fizz, hier komt binnekort een review van!)

Lipstick: Miss Helen 04

En mijn oorbellen zijn van de Primark.

DSC_0064
DSC_0090

Ik was los aan het gaan op:

DSC_0091

Het schattige hoesje is een cadeau van mijn vriendje (hier onder), hij kocht hem op Ebay.

DSC_0096

Love!

DSC_0116

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot donderdag!

Geef een reactie

