christmas

Lieve mensen,
Het is vandaag kerst en dat betekent dat je weinig te doen hebt. Hier een paar ideeën om te doen met je vriend of vriendin!

Het leukste wat je kan doen is meteen ook het meest clicheste en dat is schaatsen. In bijna elke stad kun je wel ergens schaatsen en wat is er leuker dan een sneeuw/ijs gevoel hebben in een land zoals Nederland. Vergeet de warme chocolademelk niet!

Met sneeuw zijn de mogelijkheden eindeloos. Mijn vriend vindt het bijvoorbeeld heel leuk om in de sneeuw te wandelen. Persoonlijk denk ik meteen aan een heftig sneeuwballen gevecht!

Heel Holland bakt kan ook gebeuren bij jou thuis. Zoek een lekker recept op internet of maak je het zelf makkelijk en koop een mix in de winkel en ga met zijn tweeën iets heerlijks maken wat jullie samen met de (schoon) familie kan op eten.

Gewoon gezellig ergens wat warms gaan drinken en bij kletsen over bijvoorbeeld de zomervakantie kan ook erg ontspannend en leuk zijn.

Ga voor de kerstboom zitten en luister naar elkaars uitgezochte christmas play-list waarin je ongelofelijk foute kerstnummers gaan tegen komen maar dat maakt het juist extra leuk!

Oude kerstfilms bekijken is ook helemaal geen verkeerde optie! De meeste mensen hebben het natuurlijk gelijk over ‘Home Alone’ maar mij niet gezien. Ik kijk veel liever een film zoals de ‘The Grinch’. Dit jaar lijkt het me ook wel leuk om ‘The Nightmare Before Christmas’ te kijken.

Gelovig of niet de kerk is magisch met kerst en nee ik weet dat niet elke kerk zo is. Ik ben een keer met kerstavond naar de kerk geweest en het leek wel op een heuze musical! Het was 1 van mijn leukste herinneringen aan alle kerstdagen die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Vergeet niet dat kerst doorbrengen met je geliefde eigenlijk al een grote wens is! Je hoeft niet perse wat te gaan doen. Met je familie en je vriend(in) spelletjes spelen is ook leuk! Kerst is een feest waarin je het kleine moet eren dus je hoeft zeker niet duur uit eten te gaan om het leuk te hebben. Wandelen is ook al fijn.

Ik wil jullie een hele fijne kerst en een heel gelukkig 2015 wensen!

Geef een reactie

