new-year-wallpapersHet is een beetje onwerkelijk dat het 2015 is. Ik vertel in deze post over mijn 2014. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Een heel gelukkig nieuwjaar lieve lezers!

Mijn jaar begon minder leuk op oudejaarsavond werd ik verstoten door mijn biologische vader. Dus Oud & Nieuw bracht ik door alleen met mijn vriend wat super leuk was overig. Dit jaar was deze gebeurtenis een erg min puntje, gelukkig heb ik deze gebeurtenis zo goed als verwerkt. Loslaten en vergeten!

In april ben ik volgens mij met mijn blog begonnen. Ik ben echt super blij dat ik dit opgestart heb ook al lijkt het de laatste tijd niet zo.

Ik ben makkelijk door mijn derde leerjaar heen gekomen en heb een heerlijke zomer vakantie gehad samen met mijn vriend en familie.

Jona en ik zijn samen in mei naar de dierentuin geweest daar is hier een blogpost van. Zijn andere verjaardagscadeau was samen naar de Efteling gaan. Dit hebben we in de zomer gedaan (op de warmste dag van 2014).

Het hoogte punt van dit jaar was denk ik wel de Gaypride ook wel de Canal Pride genoemd. Ik stond op een boot samen met mijn moeder! Ik heb er niet veel meer woorden voor want het is zo onwerkelijk!

Na de zomervakantie is de stress van mijn examenjaar begonnen en focus ik me bijna alleen op school. Ook zit ik in mijn proeftijd bij de Blokker en wil ik me de laatste maand erg bewijzen op mijn werk. Ik wil natuurlijk erg graag een vast contract.

Ik heb in dit jaar geleerd om mezelf te zijn. Niks aan te trekken van andere mensen en me gewoon op mezelf te focussen! Ik zie het nut in van school en ik ben serieus aan het werk. Niet te vergeten is dat ik dit jaar echt een familie gevoel heb opgebouwd met het samengestelde gezin plus Jona.

Op beauty gebied vind ik dat dit jaar alles erg goed ging. Ik heb geleerd om me make-up van me gezicht af te halen s’avonds. Soms vergeet ik het wel eens maar 95/100 keer doe ik het gewoon. Ik heb mijn make-up ook gewoon beter verdeelt. Ik draag bijvoorbeeld geen foundation als het niet nodig is.

Op sport gebied ging het dit jaar super slecht. Ik ben niet aangekomen of in die richting maar meer zoiets van ik heb gewoon conditie. Ik heb geprobeerd om hard te lopen maar dat is helemaal niks voor mij. Misschien moet ik maar iets anders zoeken maar ik beloof niks!

Samengevat het was een prachtig jaar!

Ik hoop dat jullie een mooi 2014 hebben gehad!

Bron Foto 1

Geef een reactie

