DSC_0229

Hallo lieve lezers, het is al weer februari 2015. De tijd gaat veel te snel! Ik ga iets nieuws op mijn blog doen en dit is maandelijks. Ik stel maandelijks een paar doelen voor mezelf en probeer ze zoveel mogelijk uit te voeren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laten we snel naar mijn doelen voor februari!

Dit idee heb ik niet zelf bedacht maar zie ik vaker voorkomen bij andere bloggers.

DSC_0233
1. Meer bloggen!
Ik merk dat ik mijn blog veel te veel verwaarloos sinds mijn examenjaar. Dit vind ik heel erg zonden want in mijn blog kan ik veel creativiteit kwijt. Ik merk dat ik het echt mis om te bloggen maar ik merk ook dat ik de upload dagen op zie. Hier door heb ik besloten dat ik geen twee vaste upload dagen meer heb. Ik ga naar de vaste upload dag maandag en als ik nog een ander artikel heb voor die week dan zien jullie die wel verschijnen. Ik heb een hoop artikel foto’s klaar staan van veel verschillende dingen en die ga ik jullie hopelijk snel laten zien!

2. Elke zondag mijn make-up kwasten wassen.
Ik merk dat ik vrijwel nooit mijn make-up kwasten was en daar moet ik verandering in brengen. Ik werk tegenwoordig veel met mijn, meer dan een half jaar geleden. Dit komt onder anderen door mijn bronzer verslaving en dat ik oogschaduw op durf te doen naar school.

3. Beter mijn rust momenten in plannen.
Ik merk dat ik door school en werk mijn rust niet goed pak. Dit komt gedeeltelijk omdat ik veel vakken heb en veel tijd steek in mijn werk. Er staan al wat leuke momenten ingepland voor februari 2015 en ik kijk er nu al naar uit, ook heb ik mijn sectorwerkstuk presentatie met mijn vriendinnetje en hier zie ik wel tegen op. Na deze presentatie zal er wel een grote druk van onze (ik en mijn sectorwerkstuk maatje) schouders afvallen.

4. Elke week een kleurtje op me nagels doen.
Ik denk dat dit een onderdeel van meer rust is maar ik vond het toch een aparte doel. Ik wil gewoon me nagels wat opfleuren in dit sombere weer. Als het me lukt (dit wordt wel opgaven) dan zal ik een apart artikel maken over welke nagellakjes ik allemaal heb gebruikt.

DSC_0230
Dit zijn mijn doelen van aankomende maand. Wat zijn jullie doelen voor februari 2015?

Geef een reactie

