DSC_0379

Hallo lieve lezers, zoals k vorige maand bekend maakte ben ik een nieuw concept gestart! Namelijk elke maand kleine doelen stellen en deze proberen uit te voeren. In deze blogpost ga ik de doelen van vorige maand bespreken en nieuwe doelen aan de orde stellen!

DSC_0233

De doelen als vorige maand waren als volgt:

1 Meer bloggen! Ik moet eerlijk zijn maar nee ik heb niet geblogd deze maand. Ik vind het een beetje stom aan het worden dat als ik het druk heb, ik mijn blog een beetje verwaarloos. Ik ga het gewoon weer proberen maar ik zet dit niet meer als doel omdat ik mijzelf anders teveel confronteer? Ik weet het niet, soms ben ik een moeilijk persoon

2 Make-up kwasten wassen. Ja en nee! Niet elke week maar er zit enig sinds regelmaat in (één keer in de twee weken). Ik vind dat ik hier wel een puntje verdien.

3 Rust nemen. Uhm heb ik rust genomen? Niet echt heel erg. Ik merk wel dat ik rustiger aan heb gedaan in mijn vakantie als normaal maar niet zoals ik graag gewild had om eerlijk te zijn.

4 Elke week mijn nagels lakken. Het zelfde verhaal als bij mijn kwasten. Ik heb het regelmatig gedaan maar niet elke week. Wel vijl ik mijn nagels meer omdat ik met mensen werk. Telt als een half puntje.

Jammer van je maand februari, gelukkig zijn we nu bij maart. Nieuwe kansen betekent nieuwe prijzen

DSC_0381

De nieuwe doelen:

1 Genieten van het feit dat het lente wordt!

Ik geniet de laatste week intens van de zon. Ik kan bijna aan niks anders denken dan de lente en de zomer! Ik heb er onwijs veel zin in. De zon, de sfeer, het vooruitzicht en eigenlijk gewoon alles bij de lente (behalve muggen die mogen van mij wegblijven).

2 Betere planningen maken zodat ik voor veel dingen (zoals mijn blog) meer tijd heb.

Ik merk dat het examenjaar slopend is. Elke dag als ik uit school kom heb ik een moment dat ik denk: ‘Ik woon later wel in de goot alles is beter dan deze stress’. Een klein gedeelte van die stress komt omdat ik veel uitstel en het is niet erg want ik presteer niet minder goed of dat soort dingen. Ik heb het gevoel dat ik juist goed presteer en daarom doe ik het. Ik wijk af, het punt is dat als ik net iets eerder begin ik misschien een keer de tijd heb om een film te kijken of om te bloggen zoals nu!

3 Genieten van een goed boek (of in ieder geval lezen)!

Lezen is heel belangrijk en zeker zo richting mijn eindexamen (leesteksten te veel om naar te kijken, geloof mij maar! ) Ik moet verplicht nog een boek lezen en ik hoop dat ik een ‘leuk’ boek heb gekozen want in een vreemde taal is het toch lastig om een boek te kiezen. Genieten van een boek kan maar ik weet niet of haalbaar is in deze maand. Ik wil in ieder geval minstens één boek lezen!

Ik wou er nog bijzetten grote schoonmaak maar die heb ik vorige week gehouden en hier ben ik echt  trots op!

DSC_0385

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vind het namelijk super tof (ik schrijf dit voor het slapen gaan en ik merk dat ik helemaal vrolijk ben) als ik de doelen van deze maand bekijk! Ik spreek jullie snel weer en ik hoop dat je een mooie dag hebt vandaag!

Liefs,

Thirza

DSC_0384

Geef een reactie

