man writing a contract

Momenteel is het half twaalf ’s avonds op dinsdag. Een normale doordeweekse dag, een dag die gisteren hetzelfde kon zijn, tot nu. Ik dacht aan mijzelf en aan mijn oude ik. Mijn oude ik had een blog, wilde mijn nieuwe ik dit ook?

Veranderd, dat ben ik. Opgegroeid of volwassen? Ik weet het niet, maar ik heb in iedergeval meer inzicht in wie ik ben en waar ik wil staan. Waar wil ik nou eigenlijk staan met mijn blog? Ik weet het niet zeker, maar onderstaande dingen weet ik wel zeker.

Creativiteit die ik niet had, maar wel wilde hebben. Mijn blog was een uitlaatklep voor mijn hobby, make-up. Echter was het niet uniek of speciaal. Ik liep de menigte achterna, inhoudloos.

Schrijven, vanaf een paar jaar is dit steeds belangrijker voor mij. De Nederlandse taal en grammatica is steeds meer iets waar ik plezier uit haal. Schrijven op school, in de trein of in mijn hoofd en niet op papier.

Vroeger de menigte in mijn hoofd, nu alleen mijzelf. Ik wil schrijven en ik doe het wanneer ik het wil.

 

Geef een reactie

